۱۱ فروردین ۱۳۹۴، ۱۰:۲۰

وجدی:

شاخص آسفالت راه های روستایی در قروه ۵۷ درصد است

شاخص آسفالت راه های روستایی در قروه ۵۷ درصد است

سنندج – مدیر کل راه و شهرسازی کردستان شاخص آسفالت راه های روستایی در شهرستان قروه را ۵۷ درصد عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، صادق وجدی شامگاه دوشنبه در نشست بررسی وضعیت راه های شهرستان قروه که با حضور نماینده و فرماندار برگزار شد، اظهار داشت: شاخص آسفالت راه های روستایی در شهرستان قروه ۵۷ درصد است که این میزان رتبه اول را در میان سایر شهرستان های کردستان به خود اختصاص داده است.

وی ادامه داد: از مجموع ۵۴۴ کیلومتر راه روستایی در شهرستان قروه بیش از ۳۰۰ کیلومتر آن آسفالت شده است و انتظار می رود که با تخصیص به موقع اعتبارات و بهره برداری از پروژه های در دست احداث این میزان در سال ۹۴ بار دیگر افزایش یابد.

مدیر کل راه و شهرسازی استان کردستان بیان کرد: شهرستان قروه یکی از شهرستان های ارتباطی استان کردستان و همدان است و به همین دلیل تسهیل در راستای توسعه شبکه های راه های ارتباطی بین شهری در این استان یکی از نیازهای لازم و ضروری است.

وی با اشاره به لزوم تخصیص ۱۰۰ درصدی اعتبارات پروژه های راهسازی در استان کردستان گفت: انتظار می رود که در سال جاری مالی ۱۰۰ درصد اعتبارات منظور شده برای پروژه های حوزه راهسازی تخصیص یابد تا زمینه برای توسعه این بخش فراهم شود.

در ادامه این نشست نماینده مردم  شهرستان های قروه و دهگلان در مجلس شورای اسلامی گفت: توسعه شبکه راه ها و حمل و نقل یکی از نیازهای ضروری در استان کردستان به شمار می رود.

حامد قادرمرزی بیان کرد: تخصیص به موقع اعتبارات و همچنین تلاش در راستای تسهیل شرایط برای توسعه و تقویت شبکه راه های ارتباطی شهرستان قروه در سال آینده باید به عنوان یک اولویت اصلی در دستور کار قرار گیرد.

فرماندار شهرستان قروه نیز در این نشست با ارائه گزارشی از وضعیت این شهرستان در حوزه راه گفت: تلاش برای کامل شدن راه دو بانده سنندج – قروه و قروه – همدان با توجه به حجم تردد وسائل نقلیه در آن یکی از نیازهای اصلی و ضروری برای این شهرستان و کل استان کردستان به شمار می رود.

کد خبر 2524906

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha